زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد

زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد(ع)

زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد

زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد(ع)

خانم ش عالی نژاد مریضی سرطان روده بزرگ

سلام و صلوات خدا بر محمد و آل محمد 

به گفته شوهر مریض :بیماری خانم من در سال 1385 مشخص شد و من خانمم را به بیمارستان نمازی شیراز بردم و بعد از عملهای گوناگون دکترا از بیماری خانمم نمونه برداری کردند و به تهران فرستاده و دکترای متخصص جواب آزمایش را اینگونه مطرح کردند که خانم شما هیچ علاجی ندارد،ما در روز 19ماه مبارک رمضان خواستیم که بیمار را دوباره به شیراز ببریم برای شیمی درمانی  شب در عالم خواب دیدم که رفته ام به زیارت آن بزرگوار و طلب حاجت کردم و همان شب به فرزندم گفتم که من دیشب خواب امامزاده شاه پسرمرد رادیده ام و مطمئن هستم که مادرت خوب میشود و فردای آن روز دکترا بعد از آزمایشات گوناگون گفتند که این مریض اصلا هیچ گونه سرطانی ندارد.  

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با خانواده بیمار تماس بگیرید. 

آدرس  بیمار:استان بوشهر شهرستان برازجان روستای طلحه منزل آقای عبدالحسین عالی نژاد 

شماره منزل بیمار:07734482146 

شماره موبایل فرزند بیمار: 09176662550 

برای سلامتی و خوشنودی آقا امام زمان صلوات.