زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد

زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد(ع)

زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد

زندگی نامه امامزاده شاه پسرمرد(ع)

شفا گرفتن خانم ساناز حمیدی از شیراز

باسلام و صلوات خدا بر محمد و آل محمد(ص)

به گفته مریض:


دختری هستم19ساله اهل شیراز ،بدون هیچ حادثه و مشکلی پای راستم وقتی خوابیده بودم،فلج شد که نمی توانستم راه بروم پای راستم هیچ حسی نداشت،به دکتر مراجعه کردم،همه نوع آزمایش  سی تی اسکن و MRIگرفتم،تا یک ماه وضعیت و حال من اینگونه بود،دکترا گفتند اگر تا 6ماه این وضعیت ادامه پیدا کنه دیگه امیدی به بهبودی  وضعیت پای راستت نیست،من خیلی نا امید شده بودم.پدر و مادرم خیلی به امامزاده شاه پسرمرد اعتقاد داشتند و هر ساله برای زیارت به پابوس این بزرگوار می رفتند،بابام یه گوسفند نذر آقا شاه پسرمرد کرد و از شیراز راه افتادیم به نیابت از شفا گرفتن من.

در روستای امامزاده شاه پسرمرد بابام مشغول قربانی کردن گوسفند بود مادرم با چشمانی پر از اشک و دلی شکسته خیلی گریه و التماس می کرد و می گفت شفاعت دخترم را از شما می خواهم،تا دخترم رو شفا ندهی از اینجا نمی روم....مادرم دست منو به ضریح امامزاده بست و رفتن داخل صحن امامزاده،من در هنگامی که باچشمانی پر از اشک دعا می خواندم به خواب رفتم،آقا شاه پسرمرد به خوابم آمد،آقا با صورتی نورانی و صدای مهربان دست بر سرم کشید و در خواب به من گفت پاشو برو تو شفا پیدا کردی نمازت رو بخوان،و رفت وقتی از خواب بیدار شدم چشمانم را باز کردم نگاهی به پاهایم انداختم و پایم را حرکت دادم،متوجه شدم تا پایم خوب شده و حرکت  می کند،خدا رو شکر و از امامزاده تشکر کردم،صدای مادرم زدم به مادرم گفتم آقا منو شفا داده است،مادرم سجده شکر رفت .

آدرس :شیراز شهرک رضوان منزل آقای حمیدی

جهت اطلاعات بیشتر باشماره 09178063981تماس بگیر شماره پدر مریض

برای سلامتی و خوشنودی آقا امام زمان(عج)صلوات.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد